• Redakcja / 14 maja 2024

    Ewa Bem: 50 lat temu podarowali nam trochę słońca

    W tym roku mija 50 lat od ukazania się albumu „Bemowe frazy”, jedynej długogrającej płyty w dorobku zespołu Bemibem. Krążek zawiera takie utwory jak „Nie bójmy się wiosny”, „Kolorowe lato” czy absolutny hit polskiej fonografii „Podaruj mi trochę słońca”.

    Więcej
  • Redakcja / 10 maja 2024

    Krzysztof Gradziuk: Bez planu B

    Krzysztof Gradziuk – jeden z czołowych perkusyjnych improwizatorów,wyróżniający się wyrazistym stylem, którego ważnym elementem jest poszerzanie standardowego zestawu instrumentu o różne, czasami przypadkowe, obiekty.

    Więcej
  • Redakcja / 08 maja 2024

    Olga Bończyk: Poza strefą komfortu

    Olga Bończyk – aktorka teatralna i filmowa, absolwentka Wydziału Wokalno-Aktorskiego Wrocławskiej Akademii Muzycznej powróciła do swoich muzycznych korzeni na szóstym solowym albumie.

    Więcej
  • Redakcja / 07 maja 2024

    Kamil Abt: Bawiłem się rytmem

    Kamil Abt – gitarzysta, aranżer i kompozytor. Wychował się w Australii, obecnie mieszka i działa w Polsce. Absolwent akademii muzycznej Elder Conservatorium of Music w Adelaide.

    Więcej
  • Redakcja / 06 maja 2024

    Tivon Pennicott: O niektórych nawet nie śniłem

    Amerykański saksofonista tenorowy Tivon Pennicott 21 maja w poznańskim klubie Blue Note premierowo zaprezentuje swój najnowszy album: „Roots to Branches”. Artysta ma na koncie współpracę z takimi tuzami, jak Gregory Porter, Esperanza Spalding, Roy Hargrove czy Jon Batiste.

    Więcej
  • Redakcja / 15 marca 2024

    Shahzad Ismaily: Pierwszy dźwięk

    Shahzad Ismaily to zwycięzca zagranicznych kategorii opublikowanego w poprzednim numerze JazzPRESSu naszego najnowszego redakcyjnego rankingu. Ten nowojorski basista, kompozytor, improwizator, podróżnik najbardziej znany jest z tria Ceramic Dog, które współtworzy wraz z Markiem Ribotem i Chesem Smithem.

    Więcej
  • Redakcja / 08 marca 2024

    Anna Maria Jopek: Jest ruchem, jak wiatr czy woda

    Trudno sobie wyobrazić naszą scenę muzyczną bez Anny Marii Jopek. Dla mnie od piosenki „Ja wysiadam” z płyty „Jasnosłyszenie” z roku 1999 po dzień dzisiejszy Ania to stały punkt muzycznych przygód, odkryć, zachwytów i kojących dźwięków w najpiękniejszych i najtrudniejszych...

    Więcej

newsletter

Strona JazzPRESS wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie plików cookies, możesz w każdej chwili zablokować je, korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.

Polityka cookies i klauzula informacyjna RODO